Midsommar

2010-06-09 @ 13:25:06

Midsommar närmar sig med storm steg, och inte bara midsommar utan min älskade dotters 2års dag ocskå!

Kalaset är då inbokat den söndag den 27Juni.
Alltså dagen innan hon fyller år.

Vet inte riktigt om jag ska ha nått "barnkalas" än och i sånna fall när vi ska hinna klämma in de.
Midsommar är ju fredag-Lördag och många är ju då borta eller har planer.
Men känner nån för att komma på barnkalas på lördagen är ni så välkommna.
annars är ni ju så klart välkommna på söndagen också.

Jonnas önskelista

  • En varukorg med mat varor
  • En mjukis katt
  • flygplan
  • En ny cyckel hjälm
  • Dockor
  • En säng från Ikea ink madrass
  • Sommar kläder
  • En egen cyckel
  • En telefon
  • En egen hand väska
  • Bak grejer
  • En rit matta

Finns garanterat mer men de räcker så där.
urs vilken ångest jag får när jag inser att hon redan är 2år!
är de 2år sen jag låg där på BB och fick henne uppkastad på mig mage?!
Känslan när jag fick se henne för fösta gången alltså....jag kan få samma känsla än idag bara av att se henne.
Jag kunde aldrig tro att man kan älska nån så fruktansvärt mycket.
bara tanken på att hon en dag ska ut själv i världen gör mig knä svag.



Kommentarer
Postat av: Syrran

Förvirrad

Har du kalaset på lördag eller söndag?

Citerar "Midsommar är ju fredag-Lördag och många är ju då borta eller har planer.Men känner nån för att komma på barnkalas på lördagen är ni så välkommna.annars är ni ju så klart välkommna på söndagen också."



Du skiver även att du har kalaset den 27:e.. skriv fel???

2010-06-19 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!