När solen kommer fram...

2010-06-24 @ 09:58:01
kommer även alla skummisar fram av nån anledning...

Imorse som vanligt cycklade vi till skolan.
när vi kommer till tuneln ute Jörgens pappa ser vi en cycklen mitt i vägen...jag då...
-smart ställe å ställa en cyklen på!!! *morr*
när vi kör förbi ligger de en kar i diket och röker.
han har uppenbarligen ramlat av cyckeln och rullat ner i diket.
jag får lite dåligt samvete och frågar Zabina om vi it ska hjälpa han upp?
-Ne fan du ser ju att de är en fyllis
När han då sen reser sig upp ser vi så klart hur han vinglar sig upp på sin cyckel utan en skråma tack och lov.

När vi sen kommer till brandstationen kommer de en gubbe på moppe och han får ett flin från öra till öra och så hälsar han glatt på Zabina!
så sött, ingen av oss kände han men så klart hälsa vi ändå :)

Idag sen blir de stan för hela slanten, LM fick lön idag och jag fick in bostadsbidraget.
nu blir de och shopa lös inför jonnas födelsedagskalas på söndag.

Midsommar planer har vi dock inga, funderar på fara till lule och vara me på syrrans knyt kalas med jonna och kar.
inget är planerat än så vi får väll se, väntar på svar från gubben va han vill göra, dock kan han inte dricka då han går på smärtstillande än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!