Ne än är de inte över...

2010-06-11 @ 20:16:48
Igår från stan drattade Lm ner i backen med sina rollerblades.
Tänkte inte mer på de han var lite ön i vänster armbåge men vi tänkte stukning.

på kvällen sen kom Jocken och Zabbe förbi och vi grillade och hade trevligt.

när dom for hem och vi skulle göra kväll och han tog av sig tröjan såg jag att armen var dubbel storlek och jag fick akutringa Johanna som precis skulle på date ( du är en ängel vännen)

hon kom och skutsade in han till akuten och efter 4 timamr konstaterade dom att han ahr en spricka i båda handlederna och et krossat ben i armbågen.
Mitella och tramadoll i väntan på svar från ortopeden om Ev operation så ser läget ut just nu.

just nu är jag två barnsmor då han inte kan göra nått, vist är de jobbigt men i smyg älskar jag de om ja får säga så ;)
de känns lite mysigt på nått sätt att han är så hjälplös just nu och behöver hjälp med dom simplaste sakerna.

allt för den man älskar heter de väll?

Kommentarer
Postat av: sussi

Tjursaklle till karl eller var han alkoholpåverkad. hur kan man vara en hel kväll utan att uppsöka läkaren då man har spricka i bägge handleden S nog har jag hört om Danska skallar..Skämt och sido..Hoppas nu bara allt löser sig för han stackaren.. Glöm inte göra en skadeanmälan om han har en försäkring!!!

2010-06-13 @ 19:55:34
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!