Ny STOR säng

2010-06-21 @ 20:56:11
stor säng till liten tjej....ja så är fallet nu iaf.
for till gammelstan igår och köpte en säng till lillan som nu mera är stor.

Första natten i stor säng gick väll som väntat, hon tog de mer som lek än sovstund och vi fick kämpa bittert i 1½timma innan vi till slut fick vagga henne till söms,
Dock sov hon hela natten utan problem.
men vaknade så klart halv 7 imorse.

urs va ovan man är när hon kommer in till en och ropar
-Mamma! pappa! Sova...Sova....

jag höll på dö av skräck första gången hon ropade men man vänjer väll sig tror ja...

Andra natten nu då, lika jobbig och söva men nu äntligen sover hon då.
dock var de inga problem alls att få henne å sova middag,
jag la ner henne i sängen och la mig brevid henne,
Hon låg och pussades och gosade med mitt hår och sen somnade hon inom 5min.
vad är de för skillnad å sova middag och sova natt?

jaja bilder på ny sängen kommer säkert imorgon då ja inte haft tid än att ta kort!
vit och fin är den då!

Chao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!