Älvsbyn igår på föreläsning

2010-03-12 @ 08:40:17
Igår bar de av till älvsbyn med skolan för en föreläsning om Omvärldsanalys.
Vi alla trodde de skulle ha nånting att göra med handels utbildningen vi går men oj så fel vi hade!

när vi kommer dit är de enbart 50+ där och man fick direkt intrycket att de här är inget för oss!
när dom väl sätter igång och pratar handlar föreläsningen om olika länders ekonomi, barnadödlighet, och utbildning.
allting i prickar som representerade olika länder beroende på storlek på pricken!
med andra ord var de helt åt fel håll för våran utbildning!
Anna (våran lärare) insåg också att hon misstagit sig och lovade att läsa på bätte inför nästa föreläsning!

Annars resten av kvällen vart de middag och fika hoss svärmor och svärfar.
Svärfar fyllde 30(+)
så dom bjöd på tårta och kaffe!
som jag beskrev i mitt förra inlägg var jag inte på top utan den här förkylningen ger mig feber. hosta, nysatacker och jag är helt matt i kroppen.
ändå pallrade jag mig upp på skolan igår och samma sak idag!

Jonna kom hem från dagge igår och ville visa upp alla nya namn hon lärt sig!

*anton
*Maja
*Agnes
*Åsa
*Lisa

hon lär sig nått nytt varje dag nu.
på dagis är dom så glad att få ha henne och vi blir överösta med beröm varje dag om hur snäll hon är, artig, glad, helt enkelt exemplarisk! 
de värmer i mamma hjärtat att få höra sånt!

imorgon blir de ferre med tjejerna, mat, dryck och Sing star!
oj så kul vi ska ha alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!