Förkylt!

2010-03-14 @ 19:29:30
Gårdagen med tjejerna var precis vad jag behövde!
komma hemifrån en kväll och bara ha trevligt tjejsnack!
Vi lärde känna varandra på en helt annan nivå efter leken "jag har aldrig"
vart dock en rätt tidig kväll då man är trött mamma in i hjärtat.

kvart över 10 ringde telefonen då var de farmor som undrade om jag var vaken så dom kunde komma hem med jonna igen.
vist sa jag och klev upp,
inte de minsta bakis (tack och lov) men en helt otrolig förkylning.
rösten svek titt som tätt, snor änna upp i hjärnan kändes de som och en fruktansvärd hosta!
varje gång jag hostar river de som ett rivgärn i lungorna på mig!
så nu idag fick jag en bricanyl av farmor och tack och lov hjälpte de lite iaf!
jag har så mycket slem i hals och näsa att jag tror jag drunknar snart.

måste krya på mig till imorgon då vi ska börja en ny kurs på skolan som jag inte får halka efter i!
de får bli Te te te och mera te för min del ikväll!
Bilder från gårkvällen finna på facebook!
lägger in några bilder här för er som inte kan se dom där =)

   

   

Kommentarer
Postat av: Z

Fan va roligt vi hade, detta får vi göra om! :)

Hehe vad ska vi hitta på för lek nästa gång då? ;P

2010-03-16 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!