Fortfarande sjuk!

2010-03-26 @ 13:19:40
igår kväll vart jonna mycket piggare, helt feberfri, åt och drack som inget hade hänt!
oj så skönt tänkte jag nu vänder de!

så i natta har de vart ett rent helvete om man får säga så.
hon har drömt och haft dilerium hela natten så de var en väldigt trött mamma som klev up kl 8.
jonna var så het att man kunde steka ägg på henne.
gav henne en sup och hon bara skrek!
kollade tempen 40,1 stod den på.
fan de hade inte alls vänt!

lm fick iaf va hemma me henne medans jag for på skolan då vi hade de viktiga projektet och en presentation som skulle göras idag.
jag kommer hem just efter lunch och då var hon lika sjuk, tack och lov inte lika varm men slö, hostig och bara sov.

Vi som hade två födelsedags fester vi skulle på imorgon,
De blir bara ställa in.

fick även tag i försäkringskassan nu äntligen och den här gången kom dom tack och lov med ett svar också!
jag får bostadsbidraget utbetalat den 1 april, desutom insåg dom ett misstag dom gjort och gett mig för lite Septemper-december så jag får retroaktivt för dom månaderna också!
woho säger jag bara nu kan jag betala Lms böter utan att bli pank sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!