helg!

2010-03-05 @ 10:26:58
ja då var de hemstudier idag igen,
jag lämnade jonna på dagge kl 8 och fick en sån trevlig komplimang av fröknarna =)
- De är så kul när jonna kommer på morgonen för hon är då alltid så glad!
de riktigt sprudlar om henne och de smittar av sig =)

är de inte sånt man vill höra varje dag?
De gjorde värkligen hela min dag =)

nu sitter jag då och väntar på Johanna från skolan.
Vi ska ge oss in till stan och göra bort lite ärenden och ta en fika och prata magsjuka, tjejfest och desperat!
Hon har ju legat i magsjuka nu hela veckan så jag har ju inte fått höra hur tjejfesten gick =)

annars ringde lollo nyss (!!!!!!) ville höra lite insider skvaller om saker och ting och frågade samtidigt om vi ville hänga me på bio i helgen.
hon och vad jag förmodar henke ska gå se Alice i underlandet och frågade då om vi ville hänga på.
Måste kolla me LM och sen kolla barnvakt annars är jag gärna på!
skönt å få komma hemifrån alla minutrar jag bara kan!

annars vet jag då inte om de hänt så mycket, satt mest i telefon hela kvällen igår och surrade med både rebecca och LM.
kul att jag och han för en gång skull kunde prata i telefon mer än 2minuter, vi satt nog i nästan 2timmar och surrade!

ne nu ropar plattången och sen måste jag gräva i min garderob för att hitta nått att ha på mig idag!

Trevligt helg!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Norah brukar alltid snurra när jag ser på,men inte sist :) Shit så rädd jag blev,trodde verkligen att något hade slagit slint..Huvva!

2010-03-05 @ 12:30:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!