Jag kan inte nu!

2010-03-10 @ 19:27:20
Ett säkert tecken för mig att jag håller på dra på mig en ordentlig förkylning är just dessa nysatacker jag får!
Efter de dalar de bara utför och resten av symtomerna kommer sakta krypandes under dagen sen.
Hela dan på skolan har jag haft dessa hemska nysatacker, först trodde jag de berodde på allt byggdam då dom håller på riva trappen och ska dra om den.
Men nu på kvällen kom resten av symtomerna,
*snorig
*nysatackerna
*ont i magen
*bomul i skallen
*frossa

Nej alltså är de nån tid på året jag inte har tid att bli sjuk så är de nu!
på skolan är man under sån press, ett stort projekt varanan veckan ska lämnas in till distansläraren och efter en månad är de slutprov i den kursen.

idag började vi kursen bransch och produktkunskap och vi startade morgonen med en föreläsning från konsumentvägledaren Siv Ögren.
jag insåg rätt snabbt att jag hade ett ganska stort intresse för just de här med konsumentvägledning, lagar och rättigheter.
Otroligt nog var de intresant de hon hade att berätta och jag var nog den enda som satt med inlevelse och lyssnade mellan alla frågor jag ställde.
kännde mig som en riktig pluggis i skolan =) hehe

Imorgon är de älvsbyn som gäller för ännu en föreläsning och nästa torsdag blir de skellefteå för att förlja med en killa när han ska stå och sälja diskmedel till kunder inne på coop.
Så har ni vägarna förbi coop i skellefteå nästa torsdag kom och köp diskmedel! 
dock får vi ingen lön för den dagen men erfarenhet kan man inte köpa säger dom väll?

Kommentarer
Postat av: Anna

Näe det är det ju verkligen inte.. Molly vägde ju mindre när hon föddes också, endast 3185, och nu 6300. Vissa barn är tydligen små :)

2010-03-10 @ 21:05:44
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Zabina

Ja, SATAN va du nös!!! Men d kanske berodde på lukten som jag kom in på senare... Hahaha, alergisk??? ;)

2010-03-10 @ 21:53:13
URL: http://zzabina.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Norah har faktiskt aldrig slagit sig ordentligt,men fått nån liten bula ibland eller ramlat från en stol eller soffa.Annars är hon rättså försiktig :)



Krya på dig!

2010-03-11 @ 07:59:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!