jag skulle ha lyssnat!

2010-03-24 @ 19:08:25
en lite röst viskade i mitt öra igår på morgonen att låt jonna vara hemma från dagge, hon mår inte helt okej och hon har en hemsk hosta.
ÄNDÅ dum som jag är skickade jag iväg henne och sa bara att hon är ju pigg och har ingen feber, dom får ringa om de är nått och så gav jag nummret till farmor och farfar.

kl 14:30 ringer farmor när hon hämtat Jonna och sa att hon har jätte hög feber och en grym hosta.
De är bara vara hemma med henne imorgon (idag)
sagt och gjort jag kom hem från skolan och där satt en liten trött sjuk tjej och halvsov i farfars famn.
ja kan lova att de kändes som ett slag i magen att jag inte lyssnade på mitt inre och stannade hemma med henne!

Idag fick pappa ha henne hela dan med hjälp av farmor, mamma var tvungen att fara på skolan idag och göra de sista på projektet som ska in nästa vecka.
Jonnas feber ligger stadigt på 39 och hon halvsover mest i famnen utan energi alls.

Imorgon blir de då iaf att avsluta projektet i skolan med en intevjuv med Sofie från Cubus, ska passa på å höra mig för om praktik plats där samtidigt så man har de fixat.

annars blir de en lugn vecka och en ännu lugnade helg.
Hoppas påsken blir bättre!

 

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag tror att det är "bra" att dom spyr så dom får bort lite slem,för så var det med Norah också.Blandat med lite mat,blää!!Många som är hostiga och sjuka nu,är Jonna piggare?

2010-03-25 @ 18:43:47
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!