Kvävs!

2010-03-18 @ 20:17:26
De känns värkligen som jag ska kvävas stundvis!
mest rädd är jag ändå att jag ska tuppa av av syrebrist.
Försöker hosta hårt och strecka på ryggen för att få skiten på plats utan resultat!

kanske dax att svälja stoltheten nu och ringa den där förbannade kiropraktorn :S

än har jag då inte fått nå betyg i inläningsuppgifterna jag lämnade in igår, jag går som på nålar och hoppas på ett G iaf, fick jag bestämma är de ett MVG på dom projekten ;)

annars blir de en lugn helg här med film och mys bara.
lm har också börjat känna sig krasslig så vi får ta hand om varandra nu.

satt idag och drömde om lite nytt stuff till lägenheten,
fick jag bestämma över min ekomoni skulle jag köpa mig en 20 tum plat TV i sovrummet, ny mobil och en ny Labtop då min vart stulen (tyvärr ärligt stulen om de nu är möjligt)
men allt de skulle väll gå på ungefär 10 000kr.
och de är 10 000kr för mycket för mig och min lilla ekonomi.

jag måste börja spara pengar nu så jag kan köpa Johannas underbara brudklänning!
när jag väl har den hemma kommer jag nog aldrig ta av mig den! ;)
satt igår med inbjudningslistan, 51 pers än och då kan ja lova att jag glömt minst 10st.
sen är ett tillfälligt datum satt den 6 Augusti 2011.
men eftersom de är en stund dit än kan allt hända =)



   

min absoluta drömklänning!!!!!!!
tänk att den fanns bara några meter bort hemma i Johannas garderob =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!