Måndag igen!

2010-03-08 @ 19:25:29
Så var skolan igång igen då,
trots att de är måndag var jag ändå på bra humör, kanske är de för att man har så himmla kul nu om dagarna med både Johanna och Zabina.
Desutom har vi nog hamnat i den mest blandade klass jag nånsin sett.
alla är super trevliga (förutom nått ex)

idag tex planderade vi tjejer in både en fest på lördag och två roadtrips!
en på torsdag (till älvsbyn) viserligen med skolan för en föreläsning,
och en tordagen efter de till skellefteå för en demo dag på Coop!

jag kan nog inte beskriva hur mycket jag längtar tills på lördag om nu allt går som de ska!
De blir Sing star och alkohol och sen får tiden utvisa vad som kommer hända!
planeringen är igång och kommer fortsätta under hela veckan!

Annars har dagen flytit på, eller snarare flygit på, jag är nog inte den enda som märkte av de konstiga vädret idag.
Enda stunder sol och plussgrader,
För att nästa stund blåsa storm,
de han till och med komma med två snöstormar under dagen, de är inte illa de!

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej! Jo jag tror ju inte att det är nåt fel på henne.. För som du säger, vissa barn är små och andra är stora :)

Men vad vägde Jonna då hon var som Molly då? Alltså 6 mån..? Kram

2010-03-09 @ 20:44:46
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!