så var även denna dag slut!

2010-03-05 @ 20:53:43
Efter 5 timmar på stan är jag rätt slut i kroppen, trippa runt på klackar är nog inte de bästa heller för en dålig rygg.
men kul hade ja då me Johanna, kul att få lite tid att värkligen prata och lära känna henne,
Vi hade en super trevlig dag faktiskt =)

var in på cubus för att höra ev praktik plats där i april men varken Sofie eller butikschefen var där så jag skulle återkomma imorgon eller senare!
skulle värligen behöva in på barnens hus för att höra med dom också får se om jag hinner de till helgen.

annars idag har jag knytit kontakter känns de som med folk som vart borta ur ens liv en stund.
träffade en gammal kompis på stan och fick en uppdatering om senaste tiden.
Hoppas nu vi kan hålla kontakten och att de inte blir som förra gången, de vart så himmla fel allting.

annars sitter extremt nålrädda lilla jag och laddar upp mod att tatuera mig!
Japp!
jag har länge nu funderat över en tatuering som både ska representera Jonnas födsel och mammas död.
men jag har som inte hittat nån som ger mig dom rätta vibbarna än!
så idag satte jag mig ner och kollade runt lite på Google och så slog de mig som en sten i skallen!
varför inte skriva Angel nedanför nacken och under ett par händer som håller en sovande bebis under?!
kanske blir lite som att jag förlorat ett barn  och de är ju inte tanken, men jag kommer ju alltid veta vad den står för och mamma min är en ängel och Jonna vart sänd till mig som en ängel!
så nu ska jag bara ladda mod och fundera över saken en stund innan jag bokar tid!

men ge gärna komentarer om vad ni själva tycker eller om ni har nån ide vad som skulle kunna representera både döden och födsel?

Kommentarer
Postat av: lena k

jag vill bara ge dej ett råd. om du ska tatuera dig gör det på eion i lule..vet inte hur det stavar medn man uttalar aion. om jag inte minns fel. Dom är jätteduktig och min tatuering jag gjorde där för 5 år sedan har inte blekts nånting!! det var i färg dessutom. Vet de som har tatuerat sig på tattoo i pite där de blekts innan de ens har läkt. flera stycken!! Lycka till. ps: det kommer inte göra så värst ont =)

2010-03-07 @ 13:58:48
Postat av: Sussi

Lena K..Men är de Tomas som har Aeoin ännu eller tog hans kompanjon över studion*? (Båda har i stan Tomas och hans gamla kompanjon de tomas som har flytta bara)



Vet flera som gaddat sig i Piteå och är kanononöjda. De beror inte bara på tatueraren utan hur ditt hudpigemnet är! ALLA mina tatueringar ha blekna och de olika som har gaddat (Är skötta som de ska och inte utsatta för solljus). Micke har gadda sig hos Poppen i boden och hans tatuering är nästan borta efter 15 år.



Ju lättare du har att bli brun dvs har bra prigmet desto bättre sitter en tatuering har kolla runt med folk på som jobbar med tatuering som säger de så., De mer myt om färg och djup.(Börja kolla runt eftersom jag haft sån otur med alla mina)



2010-03-07 @ 14:59:23
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Sussi

Till saken..De kommer bli en kanonsnygg tattuering! Tycker de är en kanonide och bra symbolik!!!

2010-03-07 @ 15:00:48
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!