Stolt!

2010-03-17 @ 19:04:04

Igår vart de ett himmla strul i skolan,
våran lärare hade "glömt" att informera oss om att de var 2 till uppgifter som skulle in till distansläraren senaste fredag.
Mitt medans hon satt oss på ett stort projekt i turism med power point.
Ni kan tro våran stress när vi insåg att de är 4st uppgifter som ska in istället för 2.

Så idag kan jag stolt berätta att dom två sista uppgifterna kom in till läraren idag.
Satt och filade lite på detaljerna innan dagens slut och jag hoppas på ettt betyg imorgon!
urs vad vi har jobbat häcken av oss pga den där missen.

Dagen har iaf vart helt okej, vi fick en uppgift att forska om just bananer.
varför bananer?
ja ingen aning men så vart de iaf och jag lärde mig en hel del faktist.
Så klart hade vi en passande sång medans vi arbetade.
vart ligger landet där man böjer bananerna?

har ni aldrig hört den rekomenderar jag att söka den på Youtube och rocka lös!
snacka om att den satte sig på hjärnan resten av dan :)

imorgon får vi klara oss utan våran nya vän Johanna då hon fått jobb och inte kommer tillbaka nå mer till oss =( kul att hon fått jobb =) tråkigt för oss som inte får träffa henne varje dag nå mer.
men eftersom jag ska köpa hennes brudklänning blir de så klart kontakt mellan oss, desutom bor hon ju här på djupviken också, ännu bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!