tack och lov!

2010-03-28 @ 20:21:01
Äntligen idag har vi sett våran glada spralliga tjej!
Feber fri men lite gnälligare än vanligt.
Matlusten börja komma men långtifrån normalt än.
Pratade då iaf med min lärade idag och medelade att jag blir hemma Måndag och eventuelt tisdag beroende på hur de är me lillan.
Imorgon blir de iaf å ringa vårdcentralen åt jonna så dom får lyssna på lungorna då hon hostar så hemskt och så andas hon jätte tungt.

Mamma har själv nu börjat bli sjuk (igen)
Nästäppa, hostar, nyser och snorar.....när ska detta elände ta slut?

imorgon efter vårdcentralen blir de en snabb sväng på stan, mammas enda BH har gått sönder och bygeln spettsar mig mellan brösten nu, inte skönt kan ja lova!
tyvärr är de bara Lindex som har min storlek så de är inte överdrivet stort utbud direkt :S

Annars nån kväll i veckan blir de nodo och en fika me tjejerna!
de är ju så synd att man inte hinner träffa Johanna lika mycket nu när hon slutat skolan me oss =(
men vi får kompensera de me en fika på stan istället ;)

Nu blir de TVn och en kopp honungs te för mamma, måste kurera mig så ja inte blir sjuk igen, finns ingen tid för sånt!

Kommentarer
Postat av: anki

vist kommer ni på Fredag? Ska baka i veckan men någon tårta blir det inte. bara fika men det fungerar det med.

2010-03-29 @ 14:30:58
URL: http://www.bluerosewoman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!