vars har dagen tagit vägen?

2010-03-27 @ 19:09:30
Trotts en jobbig natt, tidig morgon och en hel dag nerbäddad i soffan med en liten tjej som bara sovit, har dagen bara sprungit iväg för mig!

jonna har inte alls varit sig själv idag och de är jobbigt för mamma å se henne så stilla när man är van vid en liten tjej som håller en syselsatt hela dagarna!

hela dagen har vi spenderat i soffan under täcket medans jonna har sovit.
febern har pendlat mellan 38-39 så den har inte varit allt för hög idag.
Däremot har hon fortfarande ingen matlust och nu har hon inte ätit nånting på 4dagar.
Ni kan säkert förstå min oro.

Är hon lika risig måndag blir jag hemma från skolan me henne och så blir de vårdcentralen istället.
Nu vill mamma har tillbaka sin spralliga lilla tjej!




Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Ett jobb är vad man gör det till!

Är man glad,trevlig och serviceinriktad så har man iaf gjort sitt bästa.Sen är det som sagt vad man gör det till.Är man otrevlig,lat och slö,tacka f*n för att man får dåligt rykte och att det inte är roligt att jobba.Som sagt,det är upp till en själv om man trivs på ett jobb eller inte.Jag gör alltid mitt bästa och har erbjjudit mig att jobba om det krisar sig.Sen måste man bedöma situationen själv och inte lyssna på elaka rykten hela tiden,

2010-03-27 @ 19:27:30
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: anonym

ojoj vad arg och otrevlig kommentaren ovan lät. Tack för en super blogg! Det vimlar inte av sådana bloggar nu.

2010-03-28 @ 09:36:23
Postat av: Emmeli

Jag ska försöka bli bättre på att lägga ut bilder på magen.Men tyvärr är jag grymt dålig på att fota den.Känns som att man inte riktigt har samma tid nu som man hade när man väntade Lucas!:)



Inte kul med sjukt barn,hoppas hon piggnar till snart!

2010-03-28 @ 11:01:45
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag var inte arg i min ovanstående kommentar.Jag ville bara säga att man ska inte ska tro på allt man hör och vet du,arbetskamraterna var supertrevliga,maten var jättegod,folk var trevliga och det var bra struktur.Sen är bartenderjobbet ett stressigt jobb i sig,det går inte att komma undan.Jag tycker du ska gå dit istället för att lyssna på vad andra säger så ser du att det inte är så illa som du tror.Ge det en chans.

2010-03-28 @ 18:35:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: S

Läser en hel del bloggar från Piteå och minns jag inte fel så sprider väl personen ovan rykten om sin förra arbetsplats. Men man skulle inte lyssna på elaka rykten va? Visst var det så? Själv bor jag i sthlm och är uppe och hälsar på i Piteå nu. Har varit på Challenge 3 gånger därav igår natt och det är ett fint ställe. Men upplever samma som många, känns som det är kaos där, halvdan mat, och dålig personal. Eftersom många tycker likadant kanske det ligger något i det.

2010-03-28 @ 21:01:36
Postat av: Anonym

Tycker att det är skitkul att challenge öppnat med ett lite annat utbud än de vanliga i stan.

Däremot verkar det höra mer till regel än undantag att folk klagar på maten och servicen. Trist.

Själv tyckte jag väl att det var ok, dyra pengar för något halvdant. Finns mycket att förbättra. Kanske genom att höja kompetensen hos personalen?

2010-03-29 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!