Är de bara jag eller?

2010-11-09 @ 20:19:47

Jag har otroligt svårt att bara göra en sak i taget.
lagar ja mat tex måste ja hålla kolla på jonna samtidigt som ja diskar och plockar rent omkring mig.

Borstar ja tänderna på kvällen ja då ska ja lägga in allt som ja ska ha brevid sängen, slå av Tvn, hämta vatten plocka undan och ev hänga tvätten också.

Jag kan bara inte göra en sak i taget!
är ja ensam om detta problem?

Idag har iaf olyckan nästan vart framme två gånger.
jag stod som vanligt och höll på med maten, disken och torka bänken samtidigt.
Jonna tog sin pall och stod och kollade på när ja stekte korven.
Samtidigt som ja säger åt henne: Rör inte!
sträcker hon fram handen för och plocka upp en korvbit ur stekpannan.
i sista sekunden han ja få undan handen och de sprätte bara lite fett på henne.

Nästa gång stod ja och höll på göra välling då hon ännu en gång kommer med sin pall och är så nyfiken.
Hon sträcker sig fram och får tag i vattenkokaren (som var full med kokande vatten)
Hon sliter tag i sladden och ännu en gång i (sista sekunden) fick ja tag i den innan den välte.

min lilla prinsessa älskar att leva farligt alltså.
Till råga på allt tog hon pallen upp i sängen våran och försökte ställa sig på den och nå upp till takfläkten.
tack och lov han LM få tag i henne innan hon damp i backen också.

ja undrar faktiskt om inte den där pallen bara ska ta och försvinna en dag?!
kanske fen som kom och tog den?





Kommentarer
Postat av: jenny

Vi köpte lindeberg vantar igår, men de går inte att använda till overallen. Helt fel "utformning" på dom. Så vi måste lämna tillbaka dom tyvärr. Men annars tyckte jag om dom.

2010-11-10 @ 08:52:47
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: fia

hon lever verkligen farligt detta lilla troll.hon är ju så nyfiken men samtidigt så lär hon sig ju nånting av det.

2010-11-11 @ 11:10:54
Postat av: fia

glömde nej du är inte ensam om att göra flera saker samtidigt jag är likadan,det positiva är att man blir effektiv,en bläckfisk hade nog inte varit så tokigt att vara.

2010-11-11 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!