Dålig på uppdatera

2010-11-18 @ 20:09:00
ja har blivit allt dåligare och dåligare på uppdatera bloggen på sistone.
ja har helt enkelt varken tid eller energi känns de som.
Mina dagar spenderas med min älskade dotter, och mina kvällar spenderas liggandes på en soffa om ja inte springer omkring som en skållad hamster och städar så klart.
oftast få ja mina städryck på kvällarna, synd bara att jonna får sina "dra fram" ryck på morgonen,
så när ja väl ha kommit mig upp från sängen syns de inte att ja vart igång och städat kvällen innna.

ja vad har hänt sen sist...?
faktiskt inte så mycket om ja får säga de själv.
tisdagen var vi in till stan så jonna skulle få träffa tomten på gallerix.
Lyckan var oändlig kan ja lova, bättre vart de ju då dom två första korten vart fel så hon fick sitta en tredje gång i tomtens knä!



sen har de bara vart bus och en hel massa mys resten av veckan.
storhandling igår på willys då ja äntligen fått pengar.
kände mig lite utstirrad då vi kom där med en över full vagn och alla andra kom med max 4 varor i sina vagnar/korgar.
men så kan de vara då man får pengar så knasigt.

imorgon blir de stan igen då ja måste få göra alla ärenden ja inte kunde göra sist för att banken gav upp just så lägligt.
Smink, lampor och en farsdags present ska inhandlas.
Sen lördag blir de öjebymarknaden så klart.
ja e säkert inte ensam om att fara dig, och kul ska de bli också.
Jonna ser framemot att kanske då träffa tomten igen.
sen är de dax att skriva Jonnas önskelista snart också.
vad köper man till tjejen som redan har allt?
men allt med pippi går då hem iaf har vi kommit fram till.

jonna är i en otroligt jobbig pippi period.
de är pippi hela dan, hon blir galen om hon inte får sitta vid datorn och se de flera timmar.
så klart säger både mamma och pappa ifrån, men Oj vilket liv de blir.
pippi dockan hon fick ska me överalt, hon ska bada, sova, äta och bya blöja.
jonna behandlar värkligen henne som ett litet barn :)
de är rätt sött och se faktiskt.
så av oss lär de garanterat bli nå pippi i julklapp iaf :) trotts att vi är så less att vi skulle kunna kräkas!

Vad ska ni önska er i julklapp till era barn?
eller kanske till er själva?

Kommentarer
Postat av: Ewe

Nino har en önskelista på min blogg ;P

Själv skulle jag vilja ha ett X-box360 eller en systemkamera.. :D

2010-11-18 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!