Helgen som vart...

2010-11-29 @ 20:38:47
Jag har inte bloggat på hela helgen,
de kan ha å göra med att ja haft den bästa helgen sen jonna föddes faktiskt.

fredagen mös vi bara hemma jag och jonna, gjorde bort nå ärenden på stan på dagen me farmor och beställde ramar till dagis korten och lite sånt.

lördagen bar de av till Luleå efter lunch och min älskade stora syster!
hela familjen var där ink morfar, caritha och min andra syster med familj.
jonna sprang och lekte me alla kusinerna och var super nöjd.
jag bara njöt av sällskapet då vi träffas allt för sällan hela famliljen samlad.

Då vi for från lule stannade vi på sunes så Jonna fick i sig en korv och mos, passade på stanna i stan samtidigt då ja och min älskade hade en hela kväll planerat tillsammans.

först vart de super god mat på 1906.
som så klart följdes av en ännu godare efterätt,
synd att man var så mätt att varken han eller jag orkade hela desseren :)

efter maten bar de av på Bio,
kanske inte direkt mitt första hands val av film men eftersom vi satt och höll handen genom hela filmen kunde ja lätt ha sett den 10ggr om.

på hemvägen tog vi en oväg genom stan för att kolla läget och sen vart de taxi hem.

på söndagen vaknade jag kl 11 (!!!!)
totalt utvilad och lycklig in i hjärtat.
väckte upp min älskling kring 12 och så bar de av till stan för skyltsöndag med hela familjen kristiansen.

jonan fick två paket av tomten + lite förtidiga julklappar som alltid.
Middag sen hos farmor och farfar för att sen få avsluta dagen med ett vidio samtal med kusin Sigge med familj nere i göteborg.
En perfekt avslutning på en perfekt dag så att säga!

Skulle igentligen baka bullar igår kväll men eftersom vi var för lata vart de bara slappa hela kvällen.
så bullbaket får väll komma ikväll kanske om ja hittar energin.

pratade desutom nyss med Annelie nere i söder om en ev biljett upp för henne över nyår.
om ja så ska klösa fram pengarna själv så vill ja ha upp henne.
Saknaden är så enormt stor att den går inte att beskriva med ord!
Hoppet är de sista som dör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!