Lite ångest....

2010-11-03 @ 20:08:29

Förutom att Jonna fortfarande är sjuk råder de lite beslutsångest här hemma just nu.

Förra veckan (bara för rosskull) ställde vi oss på 3 lägenheter.
vi hade inga som helst planer på flytta eller så de var bara en kul grej liksom.
vad vi dock inte räknat med var att få erbjudande på alla tre.

En trea i huset brevid, 600kr billigare men 5 m2 mindre.

Dom andra två ser lika dana ut men spegel vända bara.
Två 4or, dubbel lägenheter i husen just över gården bara.
900kr dyrare men 19 m2 större.

Som sagt vi hade inga planer alls på flytta, men vi har alltid haft ett gott öga till dubbel lägenheterna där.
de har alltid vart en dröm att få flytta i en sån.
men samtidigt är dom dyra och va ska vi me en 4a till?
vi har iaf till på måndag på oss å bestämma oss, blir nog ringa på dom och be å få komma och kolla iaf.
sen utefter de får vi bestämma oss hur vi ska göra.
men nå vore de kul å få flytta i en sån lägenhet alltid.



dom husen är de, så de blir inte långt å flytta direkt


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Haha,Norah är precis likadan när man frågar "vad är det?",då har hon inget svar =) Dom är söta dom små liven!



Jo potträningen får ta den tid den tar.Som jag läste i någon tidning;Oavsett när dom blir blöjfria så är dom garanterat blöjfria vid 10 års ålder :p

2010-11-03 @ 20:38:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag älskar de där lägenheterna, 4orna alltså. Ska jag bo i lägenhet ska jag bo i en sån! Personligen tycker jag det skulle vara klart värt pengarna med tanke på egen ingång, slippa trapphus/loftgång, slippa liten balkong, kunna öppna dörren och släppa ut ungar och djur.. Nåja, nu är det ju ni som ska bestämma er inte jag =)

2010-11-03 @ 21:25:13
URL: http://liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!