Lite Citat

2010-11-21 @ 20:38:29

Alltså från barn kan man få höra precis vad som helst.
Jonna är absolut inget undantag.
Ja tänkte lägga upp några roliga saker hon sagt/säger så ni får skratta med oss andra.

Hajen bor i skogen

Spökena sover i träden

mamma är så söt

Jonna kostar pengar

Försiktigt! Akta skalbagen och myrorna

NE! Höredudu!

Gå på pallen mamma!

Snälla spöken, så söta!

Hajen kommer och biter jonnas rumpa

Solen går upp och ner, och upp och ner....


Ja vet inte vars hon får allt ifrån?
Idag när ja stod och gjorde kaffe tog hon pallen och ställde sig brevid mig,
Sen titta hon på mig och skakade på huvudet: Jonna kostar pengar!
och så sucka hon som de var jobbigt och gick sin väg.

En annan rolig incident idag var ja kom på henne att sno tortelini från skafferiet, så ja mötte henne i dörren till köket.
på en gång la hon händerna baki ryggen och sa: Vilken låda?
när ja pekade på en hand (som ja viste hon hade dom i) vart hon helt ställd och vände och sprang iväg!

Barn är värkligen de bästa vi har,
Och jag känner mig så lycklig som fått vara med detta lilla mirakel.
 

                             




Kommentarer
Postat av: moster fia

denna lilla unge hon är ju helt underbar ser fram emot helgen då vi ses kram

2010-11-22 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!