Men urs va dålig jag är

2010-11-25 @ 21:01:25
inte nog med att ja bloggar mer sällan nu än nånsin,
jag tömer aldrig kameran nu heller har ja märkt,
så de lär väll bli en hel del blider här.

Idag packade jag och jonna på oss ytterkläderna och for in till stan med farmor.
Tanken var att ja skulle få lite ärenden gjorda och samtidigt göra bort några julklappar.
Alla ärenden vart gjorda, dock vart dom dyrare än ja väntat mig....men de är de värt!

Kom hem med endast en julklapp klar,
Men en är ju bättre än ingen.
Så ikväll ska ja slå in kusin sigges julklapp faktiskt.
sen fick jonna en tidig julklapp av farmor och farfar.
en pussel matta.
helt otroligt va glad hon vart då vi kom hem och öppnade den.
Alla skulle se den, till och med mjukisarna och pippi.
Haha nå är hon söt alltid.

slänger in lite kort istället nu då ja äntligen lyckas tömma kameran.

     

     

             

     


Så nu vart de en hel del bilder :)
Dom sista bilderna visar hennes nya pussel matta som hon var så glad över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!