Ny blogg?

2010-11-23 @ 21:49:07
Ja har seriöst funderat nu på starta en ny blogg enbart för bröllopet,
där kommer jag skriva om alla planer som framskrider,
En planerings lista vad som måste göras och sen då hur jag tacklar all stress (som kommer ja lovar)

Idag iaf ringde ja och bokade kyrkan ( Piteå stads kyrka ) ja vet att vi pratat om att vi inte vill gifta oss i kyrkan men ska ja nu ändå göra de ska de vara just den kyrkan.

sen lokalen är bokad och planer är nedskrivna,
nu vet ja på ett ungeför hur de ska gå till och vilka som ska vara tost master.

Johanna ska sjunga två sånger i kyrkan och nån (ej klart än hur många) sånger i lokalen sen.

de känns skönt att ha min egen bröllops plenerare som hjälper mig med alla detaljer som ska fixas.
Ännu bättre är de då hon själv redan vart gift och hade mitt dröm bröllop ;)
kan de bli bättre?



Kommentarer
Postat av: fia

äntligen är det bokat villken vacker kyrka ni har hittat

2010-11-28 @ 07:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!