sjuk i vårt hus!

2010-11-01 @ 15:02:03

Jonna vaknade kl 2 inatt och var sjö blöt i svett.
Hon hostade och roslade så  fruktansvärt då hon andades att hon måste ha fått panik, därför hon vart så hysterisk.

Så vi dela upp oss,
en hämtade och gav panodil (jag)
en hämtade och gav bricanyl (LM)
sen satt ja med henne tills hon somnade.
orolig som man är sov jag nästan ingenting på hela natten.



vaknade kl 7 imorse av att hon hade samma tunga och hemska hosta.
Så idag fick en en ledig dag.
feberen har kommit och gått hela dan, men hon kämpar för att vara sitt busiga lilla jag.
Hon är ju visseligen dämpad och de pipier när hon andas.
Men nå kämpar hon på med en massa bus :)

Min lilla kämpare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!