Alla har vi sånna dagar

2010-09-25 @ 22:12:17

Alla har vi dagar då vi känner oss lite extra snygga.

Håret är just perfekt, sminket vart exakt som man tänkt sig och till och med bättre där till.
Ja en sån dag då bara allt faller på platts.

idag hade jag en sån dag,
Kletade på mig sminket medans lillan sov, ändå vart de perfekt!
fixade håret och jajemensan till och med de vart så bra att de gick att ha utstläppt!
När ja kollade en sista gång i spegeln såg jag nått nytt!
Rynkor!

Jag har börjat få rynkor vid ögonkanten.
inte djupa eller så att dom kanske syns om man inte kollar noga.
men jag är bara 25år och har redan börjat få rynkor!
De är så illa (för mig) att jag lätt skulle överväga botox eller krämer bara för att få bort dom.
sen slog de mig!

Rynkorna kom i samband med att en vis liten tjej blivit extremt mammig och trottsig.
är de konstigt att de kommer en rynka eller två då?
kanske borde kolla efter gråa hår snart också.

Om ni för en sekund trodde att jag skulle lägga ut bilder på mina så kallade rynkor så glöm de!
de finns inte en chans att de kommer nå bilder på sånt,
kolla istället extra noga på mig när ni ser mig nästa gång på stan eller dylikt.
Eller så låter ni bli och istället ger mig en komplimang hur
ung jag ser ut just idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!