Dag 1

2010-09-20 @ 19:53:36

Idag var dagen D här.
Dagen då vi tre skulle sluta röka.
med tre menar jag
* Jag
* Lm
* Sara
(grannen)

kl 8 tog jag min sista morgon cigg,
kl 10 tog Lm sin.

kl 10 infan jag mig på stan och sprang in på apoteket och köpte plåster.
Otroligt nog så fort jag tog på mig ett kände jag lugnet.
viserligen några timmar senare klättra jag nästan på väggen och höll på äta up min hand!
hahaha!


I kärlek och krig är allt tillåtet sägs de väll?!
efter lunchen ringer Sara mig och jag trycker upptaget då ja var upptagen.
ringer upp henne 5min senare och lägligt nog ser hon LM stå och röka (bullshit)
Allt för att få mig att ge upp före och röka så klart!
Hahah du är SÄMST sara.
så klart finns de ärliga människor som säger till då de fuskas ;)

Nu är de prick 12timmar sen jag tog min sista cigg,
Men som ni alla förespådde gav LM upp redan efter 6timmar.
Så av bara ren princip nu ska inte jag ge upp.
Nu är de jag mot Sara!
Lm är ute ur leken så!
hehe

jag behöver sägert inte säga att jag nästan gett upp så där 20ggr idag.
Men tack och lov finns de finna människor runt om kring mig som sporrar och uppmuntrar en att kämpa vidare.
Tack alla ni som tror på mig!
jag behöver all stöd nu känner jag!



Kommentarer
Postat av: lena

ge inte upp, stå på dig.. LYCKA TILL...heja heja heja

2010-09-21 @ 10:16:09
URL: http://mittgravidajag.blogg.se/
Postat av: Ewe

Hejja Ingela! Hejja! Hejja! Hejja!



2010-09-22 @ 22:49:12
URL: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!