Dessa rubriker alltså

2010-09-18 @ 23:01:19

Men va hände me energin idag?
har gått och gäspat från morgon till kväll käns de som.
Ändå sov ja rätt okej inatt och fick mig en power nap på soffan medans lillan sov också....Hmmm har lågt blodtryck nå me energin å göra kanske?
fick konstaterat att ja hade lågt nu igen när ja var hoss BM senast för nytt recept.

Dagen har ändå sprungit iväg och lillan kom inte i säng förens kl 21 (!!!!)
Tack och lov var de inget bråk då utan hon drack sin välling och sen kramade hon flaskan tills hon somnade sött.

Dagen har som alltid spenderats mest me Våra underbara grannar sara, saga och Daneil.
vi var ute och lekte i lekparken, gjorde middag tillsammans och sen fick ja hjälp av Sara och rensa i jonnas leksaker äntligen.
som jag har skutit på de alltså....
skönt å få de gjort äntligen.

sen för första gången ever tvätta vi i tvättstugan också!
Ett poäng till mig alltså!
ja insåg som va skönt de är å få bort all tvätt på en gång, istället för å tvätta hemma som vi alltid annars gör, sen hänga up den på tork och dagen efter få hänga bort den.
Sen är de ju inte helt fel heller att få ta på sig varma nytvättade mjukis byxor så här på kvällen heller!
de var värkligen ett plus de!

Måndagen närmar sig med storm steg, dagen då vi slutar röka i denna familj.
Dom flesta tror jag kommer klara de bäst och ärligt tror jag nog de me.
Men som den goda frugan man (snart) är måste man ju uppmuntra han också så han får lite feadback att hålla sig borta från dom där pinnarna.
Så kom igen och ge han positiv uppmuntran nu alla! 
<3

Nu blir de då sängen för min del och sovmorgon imorgon bitti!
Sug på den ni ;)


Kommentarer
Postat av: fia

yes LM detta klara du,tänk på pengarna ni sparar o på att vara ett gott föredömme för jonna.tror på er kram.

2010-09-20 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!