Gnäll och lite tankar...

2010-09-01 @ 20:23:26

Ja då sitter man här återigen då med snorig näsa och torr hostan som river i halsen.
Vad är de för fel igentligen?

Idag släpade jag mig iaf till BVC med snutte för 2års kollen, utvecklingsmässigt är allt som de ska.
vikten ligger nu på 11,070 och 87cm.
en ökning på 580g sen 05/11 (mycket eller)
jaja så länge de går uppåt och inte neråt som alla läkare säger.


Annars då...ja jag har inte känt för att blogg specielt mycket senaste tiden, ja vet som inte vad jag ska skriva känns de som,
Huvudet är tomt liksom, mina närmaste vet mer...
därför har de blivit mer och mer uppdateringar i den "stängda" bloggen, och de kommer garanterat blir mer där än här ett tag nu.

ja bjuder på lite bilder på min skönhet istället, hon som alltid får mig att tänka på de roliga här i livet.














Kommentarer
Postat av: lenaK

jag läser alltid din blogg =) synd att den uppdateras mer sällan nu.

2010-09-02 @ 20:19:11
Postat av: Madde Rettrup

Tänk vad stor lilla prinsessan har blivit!!! När vi träffades var hon så liiiten... men det är ju ett tag sedan.

Hoppas allt är bra med er alla!

Kram

2010-09-03 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!