Gos humör!

2010-09-24 @ 22:26:15

Dagen har vart stressig från morrgon till kväll.
busig liten tjej på morgonen och en sjukt lång dag på praktiken med massor massor att göra.
väl hemma fanns de mer att göra då min älskling legat på latsidan.
Nu är de iaf rent och fint här hemma och mamma känner sig på gos humör.
Alltså kramhumör!

Sitter och lyssnar igenom en del lugna låtar på spotyfy och känner bara för att ha nån å krama.
synd att karn då jobbar så klart och lillan sover....får nog gå krama kudden istället.

Imorgn bär de av till lule och fira än en gång mina helt underbara små (inte längre) syskonbarn Robin och Rasmus.

oJ va kul de ska bli å få träffa syskonen ännu en gång, känns som de är allt för länge mellan gångerna tyvärr.
men de blir ändring på de så fort LM får sitt körkort, då lär jag vara mer hoss syskonen än hemma är ja rädd för :) hehe

hade dock inte suttit helt fel me körkortet för min del heller, men nu tar vi ett steg i taget.
först Lms körtkort, sen ett jobb till mig och sen i framtiden ett syskon till jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!