Har jag glömt och berätta?

2010-09-29 @ 20:45:42
Oj jag har ju kanske glömt och berätta en sak!

Jonna har tatuerat sig!
Hon ville ha en som matcha pappas så vi valde en som var rätt så lik ändå!



Snyggt va?

Skämt åt sida.

Idag har vart en sjukt jobbig dag med lillan,
hon är nu mera så otroligt trött då jag väl kommer hem att de är mest skrik och bråk ändå fram till sängen.
Inte roligt alls då man går en hel dag och bara saknar henne.
Snart helg och då har vi planerat in en hel dag med bak på lördag.
Bröd, gifflar och kanelbullar.
Så här såg jonna ut då hon fick veta de!



Bilden är visserligen från ett annat samanhang men jag lovar minen var den samma!

kan väll slänga in en bild på dom vakraste som vandrar på vår jord när jag ändå sitter här.



Kärlek kallas de här!
Kärlek på högsta nivå!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Men vilken godbit :D Och vad stor hon är! Hur gammal är hon nu? :)

2010-10-15 @ 05:14:21
URL: http://nadiahill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!