Hösten

2010-09-22 @ 16:31:12

Höstdeprition,
 inte är de väll bara jag som känner av den?

Varje höst, just kring den här tiden börjar jag tappa orken, gnistan och känslan för att göra nånting.
Allting blir bara så fruktansvärt jobbigt.
jag har ett prov kvar i skolan sen är jag klar där, ändå får jag inte orken att räcka till att vara på praktiken hela dan, komma hem och börja med middan, leka och ha lite kvalitets tid med Jonna.
för att sen då sätta mig med boken då hon somnat och plugga.
Hur ska jag få tillbaka energin jag hade för nån vecka sen?
den försvann samtidigt som sommaren.

Nu är de iaf vecka två på praktiken.
De känns värkligen hur kul som hellst,
dom som jobbar där är värkligen super gulliga och underbara på alla sätt och vis.
de är värkligen ett ställe jag skulle kunna tänka mig att jobba på utan tvekan, och samtidigt känna att man är en i gänet!
dom har aldrig behandlat mig som "bara" en praktikant.

Ikväll iaf kommer nog sara och gänet över för en pratstund, då får jag bentilera mina höst känslor med dom.
LM ville prata imorgon efter praktiken han också då jag nämde mina känslor för han före han for till jobbet nu idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!