I den bisarra bubblan jag bor!

2010-09-10 @ 21:58:56

Som ni ser är bloggen ljus och fin nu,
jag valde att ta en vanlig layout istället då jag raderat ut en människa i mitt liv, och vill därmed radera helt.
Tills jag hittat nån snäll själ som vill hjälpa mig att göra om bloggen igen får den vara som den är nu.


Läste just PT på nätet om öjagården i Piteå, vart nyfiken och sökte upp repotaget på Svt och såg hela uppdrag granskning där.
tankarna och komentarerna var många och långa så att säga.
hur kommunen inte har märkt nåt tidigare och reagerat då folk informerat om hur de är kan göra mig skogstokig!
Sen skylla på ekoniomin gör mig ännu mer upprörd, de är Som
Elisabeth Marklunds sa att de finns pengar till de man vill, specielt om dom skickar tillbaka stora summor pengar till regeringen.
skit snack alltså, kan bara hoppas att de blir förändring nu då de kommit upp i de blå.
Ett är så säkert att mina anhöriga ska då fan inte in på nått hem här i piteå iaf.

annars idag då?
ja inte har jag vart sur och bitter hela dan kanske utan efter jonnas middags lur satte vi henne på saras cyckel och for in till stan en sväng.
vi han bara gå från busstationen till den hemskt fula fontänen i stan så kom farmor och farfar gåendes efter gatan.
som ville ta med henne och handla så vi fick gå i lugn och ro och fika själva.
Tomt men skönt måste jag säga.

Sen vart de middag hos famor och farfar,
äntligen farfars världs berömda frikadeller (som jag längtat) och potatis.
Mmmm jag åt så jag tror jag gick upp 10kg minst iaf.
hehe

Imorgon är vi barnfria, tanken är väll att vi ska spendera den ute i skogen vid en fiskesjö (woho) men vi får väll se vad vädret säger och så.
Själv skulle jag bara villja ta ett glas vin, käka gott och bara surra och spela kort eller nå.
bara mys helt enkelt.
men vi får väll se.

bröllops planerna har börjat komma i rullning igen men ju mer ja tänker på de desto mer stressad och bitchig blir jag (fråga Sara och Daniel bara får ni höra)
Vi har inget ställe än och de gör mig totalt galen!
funderar helt sonika på att bara ha en liten intim tillställning på nåns bakgård med familj och dom närmaste.
sen middag och fest i nån annan lokal.
Eller så nappar jag på LMs förslag och drar utomlands och gifter oss på en strand med två vittnen.
sen då vi kommer hem tar vi en brak fest och middag för alla inblandade.
Får väll se vars de hela leder,
måste sätta mig ikväll och kolla igenom gäst listan, vissa ska strykas och vissa ska läggas till nämligen.
HJÄLP SÖKES!



bridezilla.jpg I share my umbrella with zilla, zilla, eh, eh, eh, image by boricuanena04



Kommentarer
Postat av: Monica

Oj, redan på väg att bli en bridezilla?? ;) Jag är grymt imponerad av mig själv att jag höll mig så pass lugn, även sista veckan innan vi gifte oss :)

När är det bröllop?

2010-09-10 @ 23:33:14
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad du än gör, bli ingen bridezilla. Om du känner att det är på väg, ta en paus och backa. Du kommer ånra dig i efterhand. Jag lovar att du inte vill se tillbaka på den tiden och inse tt du bara var stressad och arg.

Kan jag planera det mest perfekta bröllopet i historien på 5 mån så klarar du det..



Det ska vara en rolig och älskvärd period.

Blir ni stressade och osams så försvinner halva nöjet..



Kram

2010-09-11 @ 02:30:33
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: fia

hej gumman har du kollat i luleå efter platser det finns ett ställe som heter vallen o ligger utanför ersnäs det är luleå kommun som har det.

2010-09-11 @ 11:06:29
Postat av: Ewe

Jag tycker ditt nya blogg är riktigt tjusig :)

Puss och kram fina du!! <3

2010-09-12 @ 15:06:55
URL: http://qutak.blogg.se/
Postat av: Anki

du skulle bara våga dra utomlands.....håller med fia...vallen är jätte fint

2010-09-15 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!