Nytt liv!

2010-09-16 @ 20:44:51
På måndag börjar vårat nya liv.
Vårat nya RÖKFRIA liv vill säga.
Lm får sina ryck ibland och tycker vi ska sluta tillsammans, men oftast får man inte allt för lång förvarning så de går titalt åt pipan varje gång.

Men nu idag i bilen sa han att på måndag då jävlar!
så då kör vi på de!
han och Daniel satt nämligen och räknade ut att LM röker 2pack om dagen.
jag ett halv till ett.
de blir samanlagt 120kr om dan (säg att ja röker ett)
alltså 840kr i veckan.
De är sjukt mycket pengar att lägga på cigg!

Då lägger jag hellre en engångs summa på 449kr på plåster och så slutar jag röka!
jag har sagt de hela tiden att om bara min älskade kunde sluta röka så skulle ja lätt kunna också.
Men de är svårt då man alltid har de nära och så luktar han desutom rök.

Ja håll nu tummarna att de kommer gå bra för oss,
Vi måste ju nästan göra de till en tävling då vem som klarar sig längst!
han eller jag!
vad tror ni?

Sen tycker jag att alla mina blogg läsare faktiskt kan va me i tävlingen också och sluta röka.
Kom igen nu och så gör vi de här tillsammans!
Go for it!



Nu fimpar vi tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Hejja Ingela och Lm! =)

2010-09-17 @ 08:23:47
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: Ewe

Hejja hejja!! :)

2010-09-17 @ 09:30:13
URL: http://qutak.blogg.se/
Postat av: fia

detta klara ni tänk vad ni sparar pengar kram på er

2010-09-17 @ 11:21:13
Postat av: lena

lycka till, det fixar ni utmärkt. heja heja

2010-09-17 @ 12:11:50
URL: http://mittgravidajag.blogg.se/
Postat av: Z

Sorry gumman, men du vet att ja kommer fan aldrig sluta röka haha. Vill verkligen inte de. Endast då jag blir gravid å de vet gudarna när de sker hahah ;P Men lycka till ni 2.

2010-09-17 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!