se och lär alla föräldrar...

2010-09-09 @ 08:52:26

Jag vaknade kl 7 av att jonna kom i våran säng och skrek VÄLLING, VÄLLING mamma.
jag gick up och värmde flaskan jag hade ståendes i kylen sen kvällen innan och gav henne den.
sen somnade en trött mamma om och som vanligt gick jonna upp och kolla TV.

efter en stund hör jag hur hon kommer in i vårat rum igen och säger
-Mamma! OJ....måla....mamma....nonna måla golvet.
-vad har du målat med? kom med "pennan" du målat med (ja viste att de inte fanns nån penna i närheten)
Jonna kommer in med ett tomt rör med spår av lila vättska i.
Ni kan tro jag var snabbt up och möttes av detta.



Låt mig förklara!

När vi var på BVC sist fick vi nått som heter Ginciana (ursäkta stavningen) de är mot svamp.
jag ska smörja henne 1 gång varje kväll i 10 dagar.
Igår kväll då jag smörjde henne var jag totalt väck i skallen och jätte jätte trött.
så jag glömde ställa bort den utam räckhåll för den här lilla skit ungen =)
Se och lär alla mammor och pappor!

Så nu har jag och göra idag, måste prata me bovärden och be att han kommer och kollar hur de ser ut, ev ett utlåtande om de går att slipa eller om de måste bytas ut.
sen ett kostnadsförslag.
sen blir de prata me försäkringsbolaget och höra om de går på drullen,
 vilket jag hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!