4 Månader bort!

2011-04-13 @ 20:52:10
Ja måste bara säga att dom på Cederkliniken är värkligen helt underbara!
Till att börja med var de en jätte trevlig tjej som ringde upp i växeln.
Sen fick vi komma till en ännu trevligare miljö och en jätte söt och trevlig läkare där.
Att ja kastat bort så mycket tid på Piteå vårdcentral är ofatbart då ceder ändå funnits så pass länge nu.
Ne aldrig mer blir de Piteå vårdcentral för min del iaf!

Läkaren sa iaf att allt såg jätte bra ut.
Inget fel på öronen som hon gnällt över nu ett tag, lite röd i halsen men de är mest troligt pga den hemska hostan.
Lungor och hjärta lät jätte bra, men vi ska ändå öka på medecineringen med astmamedecinen morgon och kväll.
Ja märkte på en gång nu när hon fick sin kvälls dos att hon fick betydligt lättare att andas och hostade nästan ingenting.
Men ja har ju inte vågat öka doseringen innan läkaren sagt att de är okej.
Nu ska väll mitt lill gryn ändå bli frisk snart....

Söndag är den stora dagen här!
dagen då inbjudningskorten ska skrivas med min älskade Johanna och sen till veckan ska dom skickas ut till alla.
Nu börjar de kännas värkligt och till och med lite nervöst :)
först nu går de väll upp för mej igentligen att vi ska värkligen gifta oss!
Jag ska blir Fru Ingela  S kristiansen.
Spännande och kul på samma gång.
men vist börjar bröllopsnerverna sätta in så klart,
Idag är de ju exakt 4månader bort sen står vi där i kyrkan och lovar evig kärlek och trohet innför gud och alla.

Nedräkningen har börjat!





min underbara klänning!
Mitt hjärta hoppar över ett slag varje gång ja ser den!
Jag kan knappt vänta på att få sy in den så jag kan prova den ordentligt sen!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hejje för mig är det 1 månad och 2 veckor bort till giftemål. =) Lycka till med inbjudan. =) kram

2011-04-13 @ 22:28:33
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!