Drömmar!

2011-04-09 @ 17:50:46
Inatt har ja haft en helt underbar dröm att ja fick en interjuv på ett av ställena ja sökte jobb på igår.
Ett specielt ställe till och med.
Mitt totala dröm jobb.

Imina drömmar gick interjuven superbra och ja fick en heltids tjänst med start omg.

ja vet att ja inte ska hoppas för mycket för de blir ett sånt nedslag om ja inte får de.
men ja kan ändå inte låta bli att hoppas.
Min dröm är att få ett jobb.
de måste inte nödvändigtvis vara ett heltids jobb utan ja är nöjd med 50%
bara ja får in en fot nånstans och få göra nått, känna mej nyttig både till ekonomin och i samhället.
Ingen som inte vart långtids arbetslös kan förstå hur världelös man känner sej att bara gå hemma hela dagarna.

Men nu med min nya inställning hoppas ja att nån nappar!
ja kan inte göra mer än att söka söka söka!

Från en sak till en annan är ja ute efter en byrå.
en Ikea byrå till och med in i sovrummet.
ja är så sjukt less på den där hemska (gammla) Ikea hyllan vi har där nu som mest samlat damm.
men som alltid är de de ekominiska som sätter stopp där de mesta här i livet.
men finns de nån snäll själ som har en sån här byrå hemma att sälja för en billig peng, eller om nån SNÄLLA vill köpa min balklänninge så ja kanske får pengar att köpa denna nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!