feber igen då....

2011-04-12 @ 19:10:21
Liten han inte bli mer än frisk och någorlunda få tillbaka matlusten så vaknade hon från middagsluren med 39,1 i feber igen.
Va är de här alltså?
Imorgon är de jag som ringer läkaren, ja flyttade över henne till Cederkliniken idag desutom så vi får premiär fara dit imorgon med henne.

Inte min dag alls idag....bränskador på handen och välling fulla tröjan....
Skulle va så snäll och koka kaffe till min älskade och ja så klart fick ja nykokt kaffe över hela handen och tröjan.
Innan ja ens hunnit byta skulle ja värma välling åt lillan och ja en hel välling flaska över mej också.
Har ni också sånna dagar då ni bara önskat att ni stannat kvar i sängen?

På tal om sängen har ja nu desutom fått världens sömnproblem också.
Om de har me allt shit runt om kring mej eller vad vet ja inte men ja kan bara inte komma till ro och somna!
tankar flyger omkring i min skalle men de är inte normala tankar heller i min sitts just nu.
Utan ja är helt inne på möblera om i läggan!
Måla om och köpa nytt helt enkelt!
Ja planerar och möblerar hela kvällarna i min skalle och än så länge har ja en rätt bra plan hur ja vill/ska ha de här hemma.
Först blir de sovrummet och sen Tvrummet som får sej en makeover.
Sen får vi ta köket då ja löst den stora skafferi frågan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!