Mission

2011-04-28 @ 18:35:36

Ja skippar tjejkvällen på stan idag och sätter igång med mitt Mission istället.
Jag är så spyless på vårat furu vitrinskåp i köket nu, så istället för att slänga ut skiten målar ja om den,
Tänk att lite färg kan ge en möbel ett helt nytt liv.
tanken är att den ska bli brun/svart men den vart mer svart tycker jag tyvärr, men de blir bra ändå.
ja hoppas på att få den klar till ikväll :)

dagen har annars spenderats på stan och en avskedslunch me min älskade Johanna.
Hon lämnar lilla piteå idag och drar till Turkland i 5veckor med jobbet.
De kändes grymt tungt att behöva vinka av henne, men ja hoppas på att 5veckor går fort.

Nu äntligen funkar ny datorn också som den ska.
Våran andra dator krachade så tyvärr åkte vi på köpa en ny.
Inte billigt men måste man så måste man....tack och lov krachade inte hårdisken med alla bilder på, de var min stärsta rädsla kan ja säga.
Nu blir de att installera ett brännar program och bränna ut ALLA bilderna.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det blev ett litet kärleksmöte på stan för de små. De sprang emot och skrek:

- Liiiiiljaaaa!

-Joonnaaaa!

Söta!

Jag tror inte att det är så stor skillnad på längden på L och J. Däremot har ju Lilja liite mer hull=) Vissa kläder kan hon ha i 92, men då ska det vara lösa, kortärmade plagg.

Idag köpte jag ett par jeansleggings i storlek 104, längden är perfekt. Men de är nästan snäva i midjan på henne.



Svåårt det där med kläder =)

2011-04-28 @ 21:32:14
URL: http://liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!