Påsken är överskattad

2011-04-21 @ 18:46:14

Är ja ensam om att känna att påsen är överskattad?
maten faller mej absolut inte i smaken och själva temat me gult är inte min grej.
De enda ja kan känna är kul med påsken är pysslet.
Men de är inte så mycket för min egen skull som för jonnas.
Ja älskar då ja får höra att dom gjort påskkort på dagge och lämnat dom i andras brevlådor.
Eller som idag då hon kom med med ett fint målat påskägg (friggolit ägg)
Ja älskar allt hon gör så ja kan spara de och ta fram senare.

Idag skippade vi iaf påskmaten och allt va de innebär och hade en mysig utedag i lekparken med alla barnen istället.
Sen gick vi in och gjorde hemgjord pizza till middag, och ja kan lova att den vart mer uppskattad än all påskmat i världen.

Lördagen hoppas vi kan spenderas hos morfar (min pappa)
med syskonen.
alla tillfällen vi får att vara tillsammans är helt underbart.
Min familj och mina vänner är de viktigaste i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!