Sol och solning!

2011-04-24 @ 23:03:01
Jag har värkligen sutti ute och solat hela dan idag.
Kl 10 tog ja mitt pick och satte mej på framsidan och där satt ja till lunch.
In, åt, lägga jonna och ut igen....
sen vart de utelek för stumpe liten och mera solning för mamma.
Ja har gett mej fan på att få en bränna i år!


Nu på kvällen kom jonnas farmor och farfar äntligen hem efter en lååång resa över hela sverige och ner till både danmark och tyskland.
Ni mån tro att jonna var i extas när hon såg dom.
Hon viste inte vad hon skulle ta sej till så hon bara stod och stampade hahah!
Imorgon blir de iaf att hjälpa dom bära upp alla sakerna dom fått me sej hem, och flytta runt lite andra möbler höger och vänster.
Sen ska ja sätta igång med min ide ja har i skallen...men ja saknar fortfarande en Byrå.
Så har ni en till övers eller vet av en Högre byrå till salu, hojta.
Spelar ingen roll hur den ser ut, de kan bli ett renoverings objekt om inte annat!


Den här är ja ju ute efter från Ikea, men ja tycker den är lite för dyr snål som jag är :)
men de är de här stuket iaf ja är ute efter!
sen måste den ju inte se ut så här, men gärna HÖG som sagt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!