Vår!

2011-04-06 @ 19:08:36
Vårkännslor i hela kroppen när solen väl kommer fram.
jag har sett årets första fluga och spindel redan.
Så då insåg jag att de är dax att ta fram cyckeln också.
de för mej är ett vårtecken!
Jonna fick en jätte fin lila,rosa cyckel av moster Fia när vi var i lule på kalas i söndags, som vi var ute och premiär körde igår.
Underligt nog cycklar hon helt perfekt på sin treljuling, men så fort stora (lilla) cyckeln kom fram viste hon inte hur man trampade.
Säkert bara nå trams från hennes sida.
Vi får helt enkelt öva lite mer på att trampa fram och inte bromsa bak.




'
Är de inte förunderligt vad tiden gått snabbt?
ja har snart en 3åring här hemma.
en självständig tjurig cycklande liten 3åring.
i sommar har vi massa roliga planer som står på schemat,
ja kan bara hoppas vi hinner me en massa bus och lek med grannungarna också :)
Sen så klart måste jag ju få snozza bebis då sara och Daniel får sin lilla Mickael i sommar!


Va händer annars te veckan då....imorgon är farmor och farfar i sunderbyn för röntgen så tyvärr får inte han träffa lillan förens ev på fredag, lördag pga massa shit.
Men ja har planer på att fara te stan på fredag iaf och lämna mitt CV till massa olika butiker.
Nu är ja less och ja har helt enkelt bestämt mej för att jag ska ha ett jobb....sen hoppas ja bara arbetsgivarna tycker samma som jag.
Ja ska även in och lämna tebax tapetboken till pitebo och säga vilket val av tapet ja vill ha i köket.
sen hoppas ja hinna me en fika med Annie och hennes underbara lilla dotter.
men de ska ja nog kunna klämma in.



Avslutar med en bild på jonna va annars?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, lilja gör precis likadant på cykeln. Hon kan ju cykla, det vet jag. Men när hon sitter på den "riktiga" så är kuskapen borta. Jag mmisstänker att hon är på gränsen för kort så hon inte riktigt når att trampa runt. Men bromsa, det kan hon minsann!

2011-04-06 @ 19:48:01
URL: http://liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!