-En blogg som berörde mej-

2011-08-27 @ 20:00:59
Som av en slump halkade jag in på en blogg.
Ja tror aldrig en okänd människa gjort mej så berörd förr.
De är en Pitetjej och hennes sambo (fästman)
bloggen heter en änglamammas berättelse och de är precis vad bloggen handlar om.
hon är 20år och har redan förlorat 3 barn, alla i vecka 20+.
tillråga på allt har hon haft en hjärntumör också.
Hur kan gud vara så oträttvis mot vissa människor?

De är för mej totalt ofattbart hur man orkar leva efter nått sånt händer.
3 barn på 3år!
När ja läste hennes blogg villa jag bara krama om Jonna så hårt och aldrig mer släppa taget.
Ja inser nu hur otroligt lyckligt lottad jag är som fått ett frisk barn.
Ett barn som jag kan krama om när jag vill, pussa på och bara älska mer än nånting.
Jag och alla andra föräldrar är så otroligt lyckligt lottad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!