- I baktagen med en paj nacke-

2011-08-28 @ 20:21:51

Så är ja återigen här med en uppdatering.
Ja borde ha en medalj eller nått för ja uppdaterar ju så ofta nu för tiden känns de som.
Trotts att ni är världelösa på komentera (pik)
de är ju de som är de roliga med att kolla bloggen och se vem som skrivit vad!

Nu har vi (jag och johanna så klart) vart i baktagen ett tag nu känns de som.
5minuters kola, snickerskakor, bullar, pizzabullar och mera snickerskaka.
Imorgon blir de en satts till med vanliljbullar så min nacka pajat så ja orkade inte me de idag.

Man skulle ju kunna tro att vi väntar storfrämmande eller nått.
Eller jaa kanske, Annelie, Kyan och Jimmy kom förbi en sväng idag och fikade.
dock så fikar ju inte Jimmy då han är i hårdträning inför nån match.

Nu väntar ja på ett recept av Z på en sviiin god Kladdkaka med geichafluff å daimkross.
Ja fick smaka en bit när ja var där sist och de var en (ursäkta) orgasm i munnen.

Nu ska jag ta nå värktabletter för min onda nacke och lägga mej på soffan med en pizzabulle eller två.

Och eftersom de var så länge sen ja la ut nån annan bild än från bröllopet slänger ja in en bild på min lilla punkare här hemma!
NU förväntar jag mej komentarer bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: fia

sååå söt kanske du skulle överväga att färga henne.....skojade bara men nog klär hon i rosa

2011-08-29 @ 14:24:31
Postat av: Anki

så söt......maila recept på snickers kakan och 5 minuters kolan.... även geisha kakan när du får den

:-D /Syrran

2011-08-29 @ 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!