-Men nå är de rart med barn-

2011-08-24 @ 20:08:24

Igår kväll när jonna gått i säng fick jag sån fruktansvärd magsmärta att ja trodde min mage skulle brinna upp.
Aldrig har ja kännt just så här och ja kunde inte vara stilla.
Bara att bädda rent i sängen var en mardrömm och ja var säker på att ja skulle behöva åka upp till akuten.
Men tjurig som man är bet ja hop och kämpade mej fram med kalla drycker istället tills jag tidsnog somnade.

Efter dagis drog vi in till stan för ja var tvungen att köpa nått för magen på apoteket.
Nu är de bara vänta och se om smärtan kommer tillbaka och isånnafall se om tabletterna här vill hjälpa.
Medans jag sen satt och pratade med Ewe på stan passade min lilla prinsessa på att ta sej ett dopp i stan fontän.
Tack och lov är den ju inte djup men hon vart ändå blöt ända upp till armarna av allt plask.
Uuuuurrrssss!!!!!
de var bara springa hem med henne till Johanna och slänga in henne i en duch då hon var iskall också.
Av med kläderna och på med en av johannas (gigantiska) tröja.
In i bilen och snabbt åka hem med henne!
De är ju inte direkt rent vatten i den där fontänen om man säger så :S

Nu på kvällen fick ja och Johanna ett sånt sjukt sug på snickerskaka!
Fan ta dej Annie som presenterade mej för detta underbara bakverk!
Så nu blir de väll bak ikväll för våran del.
I helgen ska vi ta och ge oss på bullar och Pizzabullar.
Sånt är alltid bra och ha hemma i frysen :)

Ne nu blir de lite deap talk med min goa Johanna medans vi mumsar i oss en burgare från Max! 


Kommentarer
Postat av: fia

det är rart med barn (speciellt när dom sover)nåå inte tror jag att mosters ängel kan hitta på nåt bus inte,så lugn som hon är...

2011-08-25 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!