-Yrsell-

2011-08-18 @ 13:39:00
Som ett brev på posten kom min yrsell tillbaka lagomt efter bröllopet.
Nu känns de precis som förr och jag mår illa, kallsvettas och de pendlar mellan att gå vågor och snurra i min skalle.
Men envis som jag är vägrar jag uppsöka läkare en gång till trotts att ja nu bytt vårdcentral.
ja klarar inte att dom ska säga till mej en gång  till att de inte är nått.

Igår fick vi fara till cederkliniken med Jonna iaf.
Hela måndagen och tisdagen klagade hon på ont när hon skulle kissa och hon kissade litervis!
som räknat har hon fått urinvägsinfektion.
Min tro om de är att de har kommit pga att vi inte fåt torka henne efter hon kissat, hon smyger iväg och kissar och när man kommer på henne springer hon bara därifrån.

Nu har hon iaf fått pencelin i 3dagar sen ska lill hjärtat va frisk igen.
Men aldrig har ja vart me om en vårdcentral som vart så noga!
urinprov, stick i fingret, sen skicka dom urinet på odling och sen ska vi återkomma om 2v med nytt urin så dom kan försäkra sej om att hon är frisk.
Har ni nånsin hört om en läkare som vart så noga med en urinvägsinfektion?
Ja kunde inte vara mer nöjd med mitt val av vårdcentral och chansen att ja byter tillbaka är en på milljonen!

Annars den här veckan har vi mest tagit de lungt, ja följde med min älskade Johanna till sunderbyn i tisdags för att få träffa en kirurg.
Efter en hel kamp där fick hon ÄNTLIGEN rätt behandling och nu förhoppningsvis snart ska hon vara på fötter igen.

Regnet öser ner och har gjort de hela veckan, de innebär en hel del mys och bus inne för familjen kristiansen.
egentligen skulle ja vart in till stan idag och bråkat på buketten (ja råder er alla än en gång att ALDRIG beställa nått därifrån)
Ja beställde blomblad till bröllopet för 1000kr.
jag vart lovad så mycket blad att de skulle bli hinkar.
Iställer betalade jag 1500kr och fick två inte ens halvfulla påsar med blad.
Ni kan tro att ja vart förbannad!!!

Ja skulle ja lyssnat på min magkännsla och sagt upp min beställning när ja hade chansen till de.
men man lär av sina misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!