Lösenord!

2011-08-04 @ 20:46:55

Som ni säkert märker är de lösenord på min blogg nu, och de är så här de kommer vara framöver....
från och med nu lär ja nog inte ens blogga specielt mycke då mitt psyke är i botten och ja inte orkar hålla fasaden upp nå mera, mina tankar och känslor ja hållt innom mej i så många år kom upp som en vulkan idag, nu gäller de bara och kämpa och överleva.

Carin ska iaf ansöka om att bli min kontaktperson igen och så fort semestertiderna är över ska jag ringa och boka tid för psykolog eller kurator.
Ja behöver hjälp och de är där jag är nu!
Ett erkännande om de från mej är stort och ja trodde aldrig ja skulle klara av att ta dom orden i min mun ens....


Kommentarer
Postat av: fia

det är modigt av dig att våga erkänna att du behöver ett proffs att prata med.vi dina vänner o familj finns här för dig men det kanske inte alltid räcker. kram

2011-08-05 @ 05:57:26
Postat av: Sandra

Vad tråkigt att läsa att du inte mår bra, men skönt att du iaf kan erkänna det för dig själv, för det är inte förrän då man kan ta emot hjälpen som ges! Hoppas att ni har en underbar dag idag!!! =)

2011-08-06 @ 16:12:08
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: Sandra L

Hej

Det är första steget att ta för att må är att erkänna det för sig skälv att man mår dålig och behöver hjälp men det är det största steget också. Ta det lungt se till att få den hjälp du behöver så ska de se att de blir bättre allt efter som. Ta hand om dig. kram sandra L

2011-08-06 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!