-God stressfri jul?-

2011-12-23 @ 17:26:50

De är säkert inte bara jag som känt av julstressen iår?
 Till nästa år ska jag ärligt fundera på konvertera om mej till budist eller nån annan religon som INTE firar jul! Eftersom ekonomin har satt stopp för mej att handla julklapparna tidigare var jag ute i sista minuten och slog mej fram blad folket på stan. 3dagar nu har jag tok handlar julklappar,
 och då enbart till barnen, LM och Johanna.
 Ledssen alla vuxna men jag ger mej inte ut igen och köper klappar!
 Armarna värker, axlarna värker, ryggen, fötterna och bena värker!
men nu jävlar är vi redo för Tomten!

 Julkorten fick också lida iår.
 Tyvärr låg inte de på prio listan men ja tror ni överlever ändå.
 God stressfri jul på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!