-Julstöket-

2011-12-28 @ 21:35:52
Julen började med paketöppning i sängen för lilltrollet!
Ett stort paket som inehöll ett hus med massor av gubbar och djur, lyckan var total.

Julen spenderades sen hemma hos far min med resterande av familjen och alla barnen.
Jonna vart så klart över sej av lycka att se alla kusinerna igen och lekte och busade för glatta livet.

Vid 18 tiden knackade tomten på balkongdörren och Jonna vart överlycklig och viste inte vad hon skulle ta sej till, samtidigt som Josse (kusinen) stod och skrek i soffan av skräk.
Efter julklapps utdelningen som var helt lyckad begav vi oss in till stan för att öppna lite mer julklappar hos farmor och farfar.
Väl där fick hon de enda hon riktigt önskat sej av tomten, en tågbana från Brio!
ojojoj säger jag bara!

Samanfattningsvis julklapparna hon fick var:

* Sängkläder Hello Kitty
* matsett hello Kitty
* en hoppande kanin
* en sagobok som pratar med en magiskt troll spö
* filmer (imassor)
* leksakshus med tillbehörande kärra
* tält hello kitty
* en talande papegoja
* en nackkudde till bilen hello kitty
* brio tågbana
* En jätte fin klänning
* Ett spel
* Memory

Jag har säkert glömt nått men de var så otroligt mycke julklappar!
Själv fick jag:
* En jätte mysigt STOR sjal
* En stavmixer
* En rosa Snugg rugg
* Muffins och små plock av mina älskade syskonbarn
* Choklad
* Ett jätte fint halsband

Lm fick en jätte fin rakaparat av sina fruar som jag bara hoppas att min lilla luffare nu börjar använda.
(ja hoppet är de sista som dör)














Kommentarer
Postat av: Sandra

Herregud vad Josefin är lik sin.. vad blir det, kusin va? Micke alltså! =)

Vilken mysig jul ni ser ut att ha haft! =)

2011-12-29 @ 11:17:28
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!