-Livet-

2011-12-29 @ 22:50:44

De är precis så här jag tänkt mej mitt liv,
 förutom all jävla träningsverk och anmän verk i rygg och axlar.
Men nu sitter jag här!
Nyduchad i min nya snugg rugg, i vårna nya (stora) soffa med Johannas bärbara dator i famnen.
De här är livet på en pinne :)
Bilder på ny soffan kommer så snart jag hinner och orkar.
men bilder på mej i min snugg rugg får ni bittert vänta på läääänge! ;)



Annars då?
vad händer i familjen kristiansen/Dahlbäcks liv?
Johanna är åter sjukskriven, men den här gången på grund av ryggen.
Läkarna på piteå vårdcentral vägrade hjälpa henne utan tyckte istället att allt bara satt i hennes huvud.
ceder däremot skickade henne på röntgen för både rygg och axel, tack och lov visade inget av de nån fraktur, så de vara bara gå till naprapaten och knäcka till.
hela vänster höft har vart ur led på henne därför hon haft så galet jävla ont.
men så klart hoppade ju hennes axel ur led då för nån dag sedan så nu är de mitella som gäller för damen.

LM jobbar och strår i som vanligt, trotts sin dåliga rygg måste han ju tyvärr.
han har fått en tid på röntgen den 9Januari och visar den nu inget så blir de naprapaten för han me.

Jag då?
jaa jag ska börja plugga!
9 januari är starten på framnäs och jag ser sjukt mycket framemot de otroligt nog.
de ska bli så skönt att få komma ut och göra nånting för min egen skull nu.
få lite egentid lite egen space så att säga!


Jonna är lika busig som alltid!
nu på senaste dagar har hon börjat göra bus åter igen på morgonen, allt för att få uppmärksamhet.
*Stopp i toan
*Tvål hela badrummet
*bajsar och kissar på sej
* huggit sönder uppblåsbara madrassen med en sticknål
* snott bullar och ätit till frukost

Jaa de är bara en del av allt bus hon gjort nu dom senaste dagarna.
Ne nu blir de sängen för min och Johannas del, hoppas på få lite sömn i natt och att kroppen inte värker allt för mycke.

Natti natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!