-Operation-

2011-12-07 @ 16:13:31
Jaha då var de ett tag sen sist ja bloggade, Livet flyter på som vanligt med arbetssök och de där extra jobbet jag fick. Annat nytt då, ja jag var på öron näsa hals idag på sjukhuset och fick min domm. Mina halsmandlar ska väck! Dom är svullna, röda och irriterade så nu ska dom bort! Innom 2månader bör jag ha fått ta bort dom. Hoppas mina problem med dom då sen upphör,, Dagarna flyter på med besök hos vänner med barn och mysiga hemma kvällar med familjen. Inget specielt roligt direkt som händer och sker, kanske därför jag inte har nån insperation att blogga nu för tiden. men men...På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!